معابر پایتخت

دعوت به سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی ۱۰ هزار چراغ روشنایی معابر پایتخت

شرکت توانیر با انتشار فراخوانی از همه شرکت‌های حقوقی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح بهینه‌سازی اصلاح روشنایی معابر پایتخت دعوت کرده است که با حضور در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شرکت توانیر با انتشار فراخوانی از همه شرکت های حقوقی علاقه‌مند برای حضور و سرمایه گذاری در طرح بهینه سازی اصلاح روشنایی معابر پایتخت دعوت کرده است.

در این فراخوان که به صورت سراسری و با عنوان ” انتشار فراخوان نوبت اول سرمایه گذاری در طرح بهینه سازی در زمینه اصلاح روشنایی معابر جهت دریافت گواهی خرید برق از بورس انرژی” آمده است:

“شرکت توانیر از کلیه اشخاص حقوقی علاقه‌مند دعوت می‌کند به منظور شرکت در طرح «بهینه سازی مصرف انرژی در زمینه اصلاح روشنایی معابر» نسبت به دریافت اسناد فراخوان از طریق پایگاه اینترنتی شرکت توانیر به آدرس https://www.tavanir.org.ir (برای ورود به سایت توانیر اینجا کلیک کنید )بخش اطلاعیه ها، عنوان ” انتشار فراخوان نوبت اول سرمایه گذاری در طرح بهینه سازی مصرف انرژی در زمینه اصلاح روشنایی معابر جهت دریافت گواهی خرید برق از بورس انرژی” اسناد مناقصه را دریافت کنند.

مطابق شرایط مندرج در اسناد فراخوان، در ازای سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته، گواهی خرید برق از بورس انرژی و قابل تخصیص به تمامی کاربری های رایج اعم از صنعتی، تجاری، استخراج رمز ارز و … به نام سرمایه‌گذار پذیرفته شده در فراخوان صادر خواهد شد.

براساس دستورالعملی که وزارت نیرو صادر کرده بود، شرکت توانیر موظف شده است با هدف ایجاد شفافیت و فراهم سازی فرصت های برابر برای متقاضیان سرمایه گذاری در طرح های بهینه سازی انرژی الکتریکی و همچنین اولویت بخشی به فرصت های برتر بهینه سازی، علاوه بر اطلاع رسانی، تمهیدات لازم و بسترسازی مناسب برای اجرایی شدن طرح های بهینه سازی را انجام دهد.

ایسنا

نوشته‌های مشابه