سامانه صدور کارت‌ سوخت‌های المثنی تا پایان هفته راه‌اندازی می‌شود

سامانه صدور کارت‌ سوخت‌های المثنی تا پایان هفته راه‌اندازی می‌شود

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از راه‌اندازی سامانه صدور کارت‌های سوخت‌ المثنی تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود رضایی در گفت و گویی تلویزیونی گفت: صدور کارت‌های هوشمند سوخت المثنی از طریق سرویسی مشترک بین وزارت نفت و بانک اطلاعاتی پلیس راهور ناجا انجام می‌شود و اختلال سراسری سبب شد این ارتباط را به‌دلیل حفظ امنیت دو سیستم قطع کنیم.

وی ادامه داد: همکاران من در کنار عزیزان پلیس راهور ناجا طراحی‌های امنیتی این پیوند ارتباطی را بازبینی کردند و ان‌شاءالله تا پایان هفته سامانه راه‌اندازی می‌شود، بنابراین هموطنانی که کارت‌های سوختشان مفقود شده می‌توانند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به فرآیند صدور گفت: فرآیند صدور به شیوه گذشته انجام می‌شود، یعنی هموطنان می‌توانند با مدارک مربوط به خودرو، مالک و بیمه‌نامه مراجعه کنند.

رضایی با بیان اینکه این سامانه از سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شده بود و با توجه به محدودیت‌هایی که از نظر تکنولوژی وجود دارد، اما وزارت نفت پروژه‌های ارتقای امنیت سامانه را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: برای ارتقای امنیت سامانه با عزیزان سازمان پدافند غیرعامل در ارتباط هستیم.

وی بیان کرد: با ممیزی‌هایی که توسط پدافند غیرعامل انجام‌ شده بحث ارتقای امنیت را در دستور کار قرار دادیم و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تعداد صدور کارت سوخت‌های المثنی، اظهار کرد: در شرایط عادی مراجعات به پلیس +۱۰ بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست بوده است، البته برای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر آمادگی صدور کارت را داریم.

رضایی در پایان اظهار کرد: به مقدار کافی کارت در کشور موجود است و هیچ مشکلی برای صدور کارت‌ها نداریم.

نوشته‌های مشابه