بروز اختلال در پمپ بنزین‌ها/برنامه‌ای برای گرانی بنزین وجود ندارد - مهرشید نیرو •

بروز اختلال در پمپ بنزین‌ها/برنامه‌ای برای گرانی بنزین وجود ندارد

سوختگیری با کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت بدلیل برخی مشکلات فنی دچار اختلال شده است اما سوختگیری بصورت آزاد ادامه دارد و در صورت اختلال باید سیستم جایگاه بصورت دستی، به حالت آفلاین تغییر کند.

علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سوختگیری به صورت آزاد مشکلی ندارد و تا برطرف شدن اختلال، مردم می‌توانند به صورت آزاد اقدام به سوختگیری کنند.

وی افزود: این اختلال به دلیل بروز مشکل در سامانه متمرکز کارت سوخت ایجاد شده و کارشناسان در حال بررسی موضوع برای رفع مشکل هستند.

به گفته فروزنده، به دلیل مشکل فنی ایجاد شده، شرکت پالایش و پخش سامانه کارت سوخت را موقتاً از مدار خارج کرده و سوخت‌گیری با قیمت آزاد ادامه دارد.

سیستم سوخت جایگاه‌ها باید بصورت دستی به حالت آفلاین تغییر داده شود

فروزنده همچنین گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولین شرکت ملی پالایش و پخش به همین منظور تشکیل شده، راه‌های رفع مشکل و بازگرداندن جایگاه‌های سوخت به حالت عادی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده، در برخی شهرها سوخت گیری بصورت آزاد ادامه دارد اما در برخی شهرها لازم است کارشناسان شرکت ملی پالایش و پخش به صورت دستی حالت جایگاه را به صورت آفلاین تغییر بدهند تا سوخت گیری انجام شود.

وی تصریح کرد: به این ترتیب درجایگاههایی که عرضه سوخت به صورت کامل متوقف شده، تا ساعاتی دیگر عرضه سوخت با نرخ آزاد آغاز می‌شود.

این مقام مسئول به مردم توصیه کرد صبر پیشه کنند و فعلاً به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند.

خبرنگار مهر

نوشته‌های مشابه