تولید پالایشگاه‌های چین در ماه ژوئن رکورد زد

تولید پالایشگاه‌های چین در ماه ژوئن رکورد زد

اداره ملی آمار چین اعلام کرد تولید پالایشگاه‌های چین در ماه گذشته رکورد زده است و این پالایشگاه‌ها ۱۴.۸ میلیون بشکه در روز نفت خام را فرآوری کرده‌اند.

به نقل از راشاتودی، اداره ملی آمار چین اعلام کرد تولید پالایشگاه‌های چین در ماه گذشته رکورد زده است و این پالایشگاه‌ها ۱۴.۸ میلیون بشکه در روز نفت خام را فرآوری کرده‌اند. این میزان ۳.۹ درصد از مقادیر ماه می که خود رکورد جدیدی بود بالاتر می‌باشد.

داده‌ها نشان داد که میانگین نرخ فرآوری روزانه پالایشگاه‌ها در نیمه اول امسال حتی از این هم بیشتر بوده و به ۱۵.۱۳ میلیون بشکه رسیده است که این ۱۰.۷ درصد بیشتر از سال گذشته است.

البته طبق آژانس بین‌المللی انرژی در ماه ژوئن میزان فرآوری و تولید پالایشگاه‌های جهان ۱.۶ میلیون بشکه در روز افزایش یافته است و نسبت به سطح تولید قدرتمند ماه می بیشتر شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد پس از جهش تولید پالایشگاه‌ها در ماه ژوئن، که بالاترین جهش تولید ماهانه آنها از جولای ۲۰۲۰ است، تولید پالایشگاه‌ها در ماه‌های جولای و آگوست هم با جهش روبرو خواهد شد. افزایش تولید پالایشگاه‌ها در ماه جولای و ماه آگوست ۲.۷ میلیون بشکه در روز تخمین شده شده است.

مهر

نوشته‌های مشابه