فرخی: بحران آب در استان های شمالی قطعی است - مهرشید نیرو-

فرخی: بحران آب در استان های شمالی قطعی است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از نیازهای اساسی کشاورزان شمالی در سال زراعی جاری تامین آب کشاورزی بوده و امروز بحران آب در استان های شمالی قطعی است.

رسول فرخی میکال در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از تلاش رئیس جمهور برای پیگیری مشکلات مردم تشکر می کنم؛ همانگونه که قبلا به مسئولان مربوطه تذکر دادم یکی از مشکلات مردم روستاهای کشور خصوصاً روستاهای شمالی عدم هماهنگی بین سازمان محیط زیست، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در ساخت و سازهای روستایی است. به طوری که زمینه مهاجرت جوانان به حاشیه شهرها را فراهم کرده است. انتظار داریم به جای پاسخگویی جزیره ای در قالب پنجره واحد، جهت حل مشکلات مردم اقدام شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی کشاورزان شمالی در سال زراعی جاری تامین آب کشاورزی است. امروز بحران آب در استان های شمالی قطعی است. از جهاد کشاورزی، مدیریت آب و مدیریت بحران درخواست دارم تجهیزات لازم درخصوص ایستگاه های پمپاژ و استخر ذخیره آب اقدام شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور، بیان کرد: وظایف کارکنان وزارت کشور، حاکمیتی بوده و به عنوان نماینده عالی دولت فعالیت می کنند و پاسخگوی همه مطالبات مردم هستند. با این حجم از کار، پایین ترین حقوق و مزایا و رفاهیات را دریافت می کنند. انتظار داریم موضوع فوق العاده خاص آنها در اسرع وقت اجرایی شود.

ایسنا

نوشته‌های مشابه