فرونشست بزرگراه آزادگان ارتباطی با سرقت لوله‌های آب ندارد - مهرشید نیرو

فرونشست بزرگراه آزادگان ارتباطی با سرقت لوله‌های آب ندارد

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: فرونشست بزرگراه آزادگان ارتباطی با سرقت لوله های آب ندارد و بررسی‌های لازم در این رابطه صورت گرفته است.

حسام خسروی با بیان اینکه در بزرگراه آزادگان هیچگونه آبزدگی، حادثه، شکستگی و دزدی لوله وجود ندارد، اظهار کرد: دزدی لوله هایی که در حال بهره‌برداری هستند اصلا امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: هرگونه حادثه‌ای در شبکه رخ دهد با سیستم‌های تله‌متری قابل بررسی است، اما با این حال بازهم بررسی کردیم و هیچ مشکلی در بزرگراه آزادگان در این راستا نداشتیم.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه فرونشست آزادگان هیچ ارتباطی با سرقت لوله‌های آب ندارد، تصریح کرد: بررسی اینکه این موضوع به دلیل کاهش منابع آب‌های زیرزمینی بوده مربوط به شرکت آب منطقه‌ای است و ما اطلاعاتی در این رابطه نداریم.

به‌گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به‌تازگی اعلام کرد: فرونشست بزرگراه چمران با دیگر فرونشست‌ها متفاوت بوده چرا که فرونشست‌های دیگر به خاطر استفاده زیاد از آب‌های زیرزمینی است اما فرونشست بزرگراه آزادگان به خاطر سرقت لوله آب انجام شده و این مسئله سبب فرونشست این بزرگراه شده است.

ایسنا

نوشته‌های مشابه