کشف ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در اهواز - مهرشید نیرو- میکروتوربین، پنل خورشیدی

کشف ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سه مزرعه استخراج دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۴۶دستگاه ماینر کشف و جمع آوری شد.

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق تعداد ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف ۲ مزرعه رمز ارز دیجیتال ادامه داد: ۲۵ دستگاه ماینر مدل S۹ با همکاری نیروی انتظامی در منطقه پادادشهر اهواز کشف و جمع آوری شد.

به نقل از شرکت توزیع برق اهواز، عباس شیاری گفت: همچنین با همکاری عوامل آگاهی در منطقه گلبهار اهواز یک مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد هفت دستگاه ماینر M۳ و در اهواز یک مزرعه دیگر با تعداد ۱۴ دستگاه ماینر a۱ کشف شد.

وی اظهار کرد: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق «اپلیکیشن برق من»، «سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat» و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

ایسنا

نوشته‌های مشابه