آخرین وضعیت برق شهرها و روستاهای خوزستان پس از مونسون - مهرشید نیرو

آخرین وضعیت برق شهرها و روستاهای خوزستان پس از مونسون

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پس از وقوع پدیده مونسون در خوزستان، با تلاش نیروهای عملیاتی برق همه شهرهای خوزستان به وضعیت عادی بازگشته است و فقط تعدادی از روستاهایی که دارای مسیر دسترسی مناسبی نیستند همچنان برقدار نشده‌اند.

علی خدری در خصوص آخرین وضعیت برق شهرها و روستاهای خوزستان پس از وقوع پدیده مونسون اظهار کرد: وقوع پدیده مونسون در عصر شنبه، ۸ مردادماه در خوزستان که با بارش شدید، طوفان و بروز گرد و خاک همراه بود، خساراتی به شبکه برق شهرستان‌های استان و روستاها وارد کرد.

وی افزود: پس از وقوع پدیده مونسون در خوزستان، با تلاش نیروهای عملیاتی برق همه شهرهای خوزستان به وضعیت عادی بازگشته است و فقط تعدادی از روستاهایی که مسیر دسترسی مناسبی ندارند همچنان برقدار نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹۹ درصد از شبکه برق خوزستان به حالت عادی بازگشته است، گفت: در حال حاضر فقط برق چندین روستا در شهرستان‌های رامشیر، مسجدسلیمان و شادگان که دارای مسیرهای دسترسی بسیار سخت و صعب العبور هستند هنوز وصل نشده است.

خدری ادامه داد: نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان شبانه‌روزی در تلاش هستند تا برق این چند روستای استان نیز هرچه سریعتر وارد مدار شود و وضعیت کل شبکه برق استان به حالت عادی بازگردد.

وی ادامه داد: ایراداتی که بر روی شبکه برق استان در اثر وقوع پدیده مونسون رخ داد عمدتا به دلیل سقوط دکل‌های برق و خروج فیدرها از مدار و همچنین سرقت نبشی دکل‌ها پس از سقوط آن‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: اطلاع رسانی به مشترکان پیش از وقوع پدیده مونسون، از طریق سامانه شرکت توزیع نیروی برق استان و رسانه‌ها در خصوص قطعی احتمالی و خارج شدن فیدرها از مدار انجام شد، تا مردم برای جلوگیری از بروز خسارت به وسایل برقی خود نسبت به حفاظت از این وسایل و خارج کردن آن‌ها از مدار اقدام کنند.

 ایسنا

نوشته‌های مشابه