خسارت ۲۰ میلیاردی بارش‌ها به زیرساخت‌های شبکه برق لرستان - مهرشید نیرو

خسارت ۲۰ میلیاردی بارش‌ها به زیرساخت‌های شبکه برق لرستان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در بارش‌های مرداد ماه بیش‌از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه برق استان وارد شده است.

مهران امیری اظهار کرد: در اثر بارندگی‌های اخیر در سطح لرستان به خصوص در قسمت شرقی و جنوب شرقی استان در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دورود و به صورت پراکنده در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و خرم‌آباد خساراتی به بخش شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

وی ادامه داد: در اثر بارندگی‌های اخیر خساراتی اعم از سوختن دو دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه سکسیونر، یک دستگاه ریگلوزر و به بیش از پنج کیلومتر از شبکه برق خسارت وارد شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان کرد: طبق برآورد اولیه بیش‌ از ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

وی عنوان کرد: همه این اقدامات با تلاش مدیریت‌های توزیع برق در شهرستان‌های مذکور در اسرع وقت برطرف و در حال حاضر هیچگونه خاموشی در سطح استان نداریم.

امیری افزود: با ارسال هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استانداری، جلسه مدیریت بحران شرکت توزیع تشکیل و کلیه پرسنل‌های عملیاتی بهره‌برداری از ششم مرداد ماه تاکنون در آماده باش کامل هستند و در بارش‌های اخیر این اکیپ‌ها بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن رفع خاموشی شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: از مشترکین درخواست داریم در زمان بروز حادثه و قطع برق با سامانه ۱۲۱ تماس گرفته و از تماس با تجهیزات برق حادثه دیده خودداری کنند.

ایسنا

نوشته‌های مشابه