آغاز تزریق برق پالایشگاه آبادان به شبکه سراسری - مهرشید نیرو

آغاز تزریق برق پالایشگاه آبادان به شبکه سراسری

پالایشگاه آبادان اعلام کرد با درخواست برق منطقه‌ای خوزستان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور افزایش سطح پایداری شبکه برق شهرستان آبادان تزریق برق به شبکه سراسری آغاز شد.

 شرکت پالایش نفت آبادان اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرم سال، مشکل کم آبی در استان خوزستان همانند سال‌های گذشته به عنوان یک بحران فراگیر مطرح است و تنش آبی امسال علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده به طور خاص، باعث از سرویس خارج شدن برخی از نیروگاه‌های برق آبی در استان خوزستان شده و کاهش تولید برق را به همراه داشته است .

پالایشگاه آبادان بنا به درخواست برق منطقه‌ای خوزستان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به منظور افزایش سطح پایداری شبکه برق شهرستان آبادان، اقدام به کاهش مصارف اشتراک خود از ۴۵ مگاوات به ۲ مگاوات ساعت نموده که کمک قابل توجهی به کاهش پیک مصرف برق شهرستان آبادان داشته است و همچنین علاوه بر آن از تاریخ ۷ خردادماه ۱۴۰۱ نسبت به تزریق برق به شبکه سراسری تا سقف ۲۵ مگاوات ساعت اقدام نموده است. با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و شرایط خاص امسال همکاری مذکور تا پایان نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بنا بر سیاست‌گذاری‌های ابلاغی از سوی مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت رسانی به شهرستان آبادان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است .

 ایسنا

نوشته‌های مشابه