|

نشست مشترک مدیران شرکت کپکو کره جنوبی و مدیران شرکت توزیع نیروی برق مشهد برگزار شد

مدیران شرکت کپکو (KEPCO) کره جنوبی در ادامه بازدید از شرکت های توزیع برق کلان شهرهای کشور، با حضور در مشهد با مدیران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نشستی مشترک برگزار کردند.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این نشست مهندس ذبیحی قائم مقام و معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت توزیع برق مشهد طی سخنانی به معرفی ونقش وجایگاه شهر مشهد در سطح کشور پرداخت و گزارشی از فعالیت ها، خدمات و دستاوردهای فنی و تحقیقاتی توزیع برق مشهد را ارائه کرد.

وی گفت: تدوین استراتژی ۱۴۰۵، عملیات خط گرم فرمان از نزدیک، پیاده سازی سیستم های ۵S، QCC و مدیریت دارایی های فیزیکی و طرح فهام از جمله فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین بوده است.

در این نشست مهندس حشمتی مدیر دفتر دارائی های فیزیکی نیز به تشریح ویژگی های تکنیک های نگهداری و تعمیرات پرداخت و همچنین سیستم خودکار آنالیز و تشخیص خرابی (TADS) را معرفی کرد.

در این نشست Mr. sajun Oh از شرکت KEPCO کره جنوبی با اشار به اینکه شرکت کپکو آماده همکاری با توزیع برق مشهد می باشد به معرفی سیستم TADS پرداخت.

Mr. park Chvl Ho از دیگر مهندسان شرکت کپکو کره جنوبی گفت: در سیستم TADS به سه موضوع جهت ، روش و تکنولوژی تشخیص توجه شده است. وی گفت: بیشترین خرابی شبکه برق در کره جنوبی مربوط به تجهیزات است و از طریق این سیستم و با استفاده از تجهیزات مناسب و تعویض و تعمیرات، خوشبختانه با کاهش خرابی ها رو به رو شده ایم.

وی همچنین به معرفی تجهیزات و روش های تشخیص خرابی و تکنولوژی بکار گرفته شده در سیستم TADS پرداخت.

در پایان حاضرین جلسه با طرح سؤالات خود با کارشناسان شرکت کپکو به بحث و گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است با توافق وزارت نیرو و شرکت توانیر و شرکت KEPCO کره جنوبی، سیستم TADS به صورت پایلوت در شهر اهواز اجرا خواهد شد.

نوشته‌های مشابه