کارکنان برق اهواز با ترموویژن هوشمند شبکه توزیع آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خاموشی اتفاقاتی، کارگاه آموزشی آشنائی با گرمانگاری و تجزیه و تحلیل خطوط معیوب، توسط کارشناسان شرکت کپکوکره جنوبی جهت مدیران، مهندسان و تکنیسین های برق اهواز برگزار گردید.

مهندس منوچهر رشتی مدیرنظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهوازدر این باره گفت: پس از بحران ناشی از هجوم گرد و خاک در بهمن ماه سال ۹۵ تمام تلاش ما بر آن است تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری نماییم که در این راستا با حمایت های توانیر و تاکید بر انتقال دانش، تجربه و تکنولوژی نوین، در مسیر تحقق این هدف حرکت می کنیم.

وی درادامه افزود: شرکت کپکوکره جنوبی پیشرو در زمینه گرمانگاری خطوط برق در نظر دارد عملیات اسکن شبکه برق کلانشهر اهواز را آغاز نمایند و پس از انجام بخشی از عملیات بصورت آزمایشی، ادامه کار توسط تکنسین های بومی انجام شود. در این راستا کارگاه آموزشی استفاده از این دستگاه به مدت دو روز در حال برگزاری است.

رشتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دراین جلسه کارکنان برق اهواز با اهمیت این روش، استانداردهای روز دنیا در حوزه گرمانگاری، نحوه استفاده، سرعت حرکت دوربین در ترموویژن خطوط، تجزیه و تحلیل داده ها ، اولویت رفع نقص و موارد مشابه این روش آشنا می شوند.

سامانه عیب یاب اتوماتیک خطوط توزیع TADS

ترموویژن اتوماتیک

نوشته‌های مشابه