آغاز طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات - مهرشید نیرو

آغاز طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب مواجه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در شروع این طرح ۱۰ اداره و ارگان با محدودیت مواجه خواهند شد که در اولین نوبت از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود اما چنان‌چه مصارف خود را تا حد ۲۵ درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

محسن اردکانی با بیان این‌که به این دسته از ادارات چندین بار تذکر داده شده است اما تاکنون این مصوبه را رعایت نکرده‌اند افزود: امروز و در شروع این طرح، آب این دسته از ادارات به صورت موقت از ساعت ۹ تا ۱۲ قطع خواهد شد.

او با بیان این‌که ۶۷۰۰ اشتراک اداری در شهر تهران وجود دارد افزود: میزان مصرف آب ادارات در پایتخت به صورت ماهانه پایش می شود و تا زمان تغییر رفتار مصرف و کاهش ۲۵ درصدی مصارف، اعمال این محدودیت‌ها ادامه دارد.

ایسنا

نوشته‌های مشابه